tatlisert çok geçmiş olsun.
Ben kızımı sağlık ocağına bile götürmüyorum açıkçası. Çünkü gerçekten ilgilenilmiyor, en azından bizim bağlı olduğumuz sağlık ocağında ilgilenilmiyor. Devlet aşıları da dahil olmak üzere her şeyi için özel doktoruna gidiyoruz. Dün kızımın elinde pütürler çıktı, hemen fotoğrafını çekip attım doktoruna ve dönüş yaptı. Kendisi olmasa asistan hemşiresi dönüş yapıyor muhakkak. Evet oldukça zamlanmış muayene ücreti ama ona göre hizmet alıyoruz. En iyisi özel doktor, en azından belli bir yaşa kadar🙏