Bugün kendi doktoruna götürdüm oğlumu. Boğazı iltihaplanmış yemek bile yiyemez dedi. Bikaç ilaç verdi. Birde tsh yüksekliği ile alakalı hastayken bu değerler yanlış çıkabiliyor iyileşinceye tekrar yapalım ona göre ne yapılacağına karar veririz dedi. Ben diğer doktoru nereye şikayet edebilirim kızlar?