Arkadaşlar oğlum 3 gündür hasta. Boğaz tıkanıklığı, öksürük, burun tıkanıklığı var. Bende haftaya oğlumu değerlerine baktırmak için devlet hastanesinden randevu almıştım. Hasta olunca randevuyu öne çektim. Dün gittik. Oğlum doktor görünce ağlamaya başlıyor. Doktor oğlumun sadece sırtını ve ğöğsünü dinledi. İsterseniz babasına verin biz konuşalım dedi. Ciğerlerde bir sorun gözükmüyor. Ateşi var mı dedi ölçmedi bile. Burun tıkanık gelmedi bana dedi bakmadı🥴 boğazına bile bakmadı. Bu belirtilerin üzerine bir yenisi eklenirse acile götürürsünüz dedi. Bende dinliyorum şaftım kaymış 1 saat trafik sonucu ulaşabildik. Ben hiç vitamin değerline bakılmadığı söyledim kendisi de bir sorun gözükmedikçe devlet hastanesi bakmıyor ama özelde yaptırabilirsiniz dedi🥴 sadece Demir ve tsh ye bakılmış. Tsh yüksek çıkmış bu sorun mudur ? Büyük ihtimal oğlumu özelde kendi doktoruna götüreceğim. Fiyatlar çok yüksek diye böyle yaptım ama pişman oldum.
