Kivancinannesi Biz şu an 1 ay 20 günlüğüz. 39 günlükken bende de aynı durum oldu, İnan uyandığımda başımdan aşağı kaynar su döküldü çocuğum aç kalmış ben nasıl uyudum kaldım diye, aşırı vicdan azabı ve korku da cabası. hatta post açtım burda. Sağolsun annelerimiz rahatlattı beni de. Doktorumuz 1 aydan sonra açlığa bağlı sarılık olmayacağını söylemişti. Galiba bebeler 40 ına yakın böyle derin bir uyku çekiyor 😂🤪