Kivancinannesi sarılık riskiniz yoksa sıkıntı olmaz cünkü bebeğn uykuyada ihtiyacı var ztn 1 ay bitmiş kilo alımınız iyiyse gece uykusunu bölme bence 🙂 benmde 2 bucuk aylık bebeğim var doktorum gece uyandırma uyusun dedi bende ellemiyorum saabh kendi uyanınca emziriyorum 🧿