Masalll1 iki_tospik_annesiii 1 saattr salıyorum ayaklarım koptu o hala uzandığı yerden alkış çalıyor beni bilmem ama kızım halayina kesin katılır 😄
iki_tospik_annesiii Masalll1 hahah gelsin tabi prenses halAyımızın baş köşesine 😁🥰 benim oğlan da uyudu ama bir daha geri uyandı sallıyorm
Mine0605 iki_tospik_annesiii uykusuz geceler😅saat 22:30 uyudu bende o uyurken yatayım dedim demez olaydım😂😂😂saat 1e geliyor hep bu gaz yüzünden😒
iki_tospik_annesiii Mine0605 of of daha ne kadar bu uykusuz gecelerimiz olucak acep 🥴🤦🏻♀️ Benim oğlan saat 7 den beli ayakta şimdi emdi yattı ve tekrar uyandı şuan tekrar sallıyorum🙄 siz küçüksünüz sanırım gaz sorunu yaşıyorsanız hala
mom1236 iki_tospik_annesiii uykusuzluktan yerimden kalkamıyorum bacım ne halayı, hala Bebeyi sallıyorum 😶
iki_tospik_annesiii mom1236 o zmn sen bizi köşeden köşeden seyret bacım🤩😁 Allah kolaylık versin inşallah hemen yatar 🤲
Gari_de_Gari iki_tospik_annesiii selamın hello👋 sırada mavi gömlekli benim Daha ortamda ne olduğunu çözememişim😅
Pixel iki_tospik_annesiii benim bebeğim uyudu çoktan ama kesin uyanacak diye uyumadım halay sıramı bekliyorum 👫👭
Mine0605 iki_tospik_annesiii evet daha küçüğüz 4.ayımıza yeni girdik ama hala gazla savaşıyoruz keşke sallamaya alıştırmasaydım diyorum kolum koptu diyebilirim ayakta sallanmayı hiç sevmiyor😅😅Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏🙏
Asabi_Bebe iki_tospik_annesiii maşallah bebişinize😍bizde o günleri görürüz inşallah ya😍biraz kurallı yetiştirme niyetindeyim ama bakalım sevdası ayrı yavrumun dayanamıyorun😀
iki_tospik_annesiii Asabi_Bebe teşekkür ederim 🥰 amin inşallah görürsün cnm 🤩 canları sağ olsun yeterki önemli olan o 🤲❤️
Mom080 MiracAlpinveUmutunAnnesi hiç sorma ya şuan saldım dışarıya sırf buraya girmek için hiç birseye. Hakkımız. Yok. Ne buraya ne başka. Şeye suçumuz 2 yavrumuz var 😁
MotherQueen Mom080 çık posttan 🙄 gel gidelim biz burdan 😁 kıskanıyolar bizi anacım kendileri baş gelemiyor biz napalım