iki_tospik_annesiii Asabi_Bebe sorma kız sorma benim oğlanda yatmadı 🤦🏻♀️ Sallıyorum hala 🥴 canım sıkıldı dedim post açım barimm 😁😁
Asabi_Bebe iki_tospik_annesiii iyi yapmışsın 🙂sallamaya mi alıştırdım bana habire salla yatır diyorlar kimseye izin vermiyorum
iki_tospik_annesiii Asabi_Bebe evet cnm sallayarak yatar öbürtürlü asla yatmaz 🙅♀️ Ne kadarlık bebeğin
Asabi_Bebe iki_tospik_annesiii bugün 3 buçuk aylık oldu uykuya dalma evresine geçince yatağa yatırıyorum kendi kendine uyusun diye.seninki ne kadarlık
iki_tospik_annesiii ilkgozagrimm gel ğızz gel baş senindir 😂😂 normalde kolay kolay vermem kimseye başı 😜😜
iki_tospik_annesiii Asabi_Bebe yaa daha küçüksünüz ☺️ Benim oğlum doğduğundan beli ayakta yada beşikte sallanarak yatıyor şuan 10 ay 5 günlük hala sallıyorum
Asabi_Bebe iki_tospik_annesiii maşallah bebişinize😍bizde o günleri görürüz inşallah ya😍biraz kurallı yetiştirme niyetindeyim ama bakalım sevdası ayrı yavrumun dayanamıyorun😀