MiracAlpinveUmutunAnnesi iki_tospik_annesiii aman diyim hatırlatma hele uyumuşken az rahat kalayım kız ne çekti cocugum bu aralar üzerimizde nazar var sanırsam
Mine0605 iki_tospik_annesiii evet daha küçüğüz 4.ayımıza yeni girdik ama hala gazla savaşıyoruz keşke sallamaya alıştırmasaydım diyorum kolum koptu diyebilirim ayakta sallanmayı hiç sevmiyor😅😅Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏🙏
iki_tospik_annesiii Mine0605 yaa maşallah size 🤩 gaz sorunu çok zor Allah yardımcın olsun cnm ☺️ Biz çok şükür öyle bir sorun yaşamadık şuanda da 10 ay 5 günlüğüz ❤️ Benim oğlanda ayakta ve beşikte sallayarak yatıyor kolda asla yatmaz 😌 amin inşallah 🙏
iki_tospik_annesiii MiracAlpinveUmutunAnnesi oy maşallah maşallah inşallah güzel güzel uyur ve sende dinlenirsin biraz 🤲 kız keşke bi hocaya falan okutsaydın keşkem belkim nazar falan almıştır dediğin gibi
iki_tospik_annesiii Asabi_Bebe teşekkür ederim 🥰 amin inşallah görürsün cnm 🤩 canları sağ olsun yeterki önemli olan o 🤲❤️
MiracAlpinveUmutunAnnesi iki_tospik_annesiii okutcaz canım ya parmağı halen şiş yarın eczaneye gidicez bakalım pansuman için ne dicekler Kuzum benim uyuyunca da özlüyorum simdi uyandıracam😆
Narin9 iki_tospik_annesiii geleyim de hiç hal yok ki benim bebe bütün enerjiyi sömürdü ağlıyor anlamadım niye normal de böyle yapmaz bu derece sanırım yeni atak dönemine girmiş bulunmaktayız 🥴😭
iki_tospik_annesiii Narin9 yaa kıyamam neden ağlıyor ki acep bir yeri falan mı agırıyor ki 🥺 ne kadarlık cnm
iki_tospik_annesiii MiracAlpinveUmutunAnnesi aynen cnm iyi olur belki hocandan sonra sende rahat durmuyorsun 😁😁 bırak yatsın çoçuk 😂😂
Mom080 MiracAlpinveUmutunAnnesi evet 2 vesakalik fotoğraf kimlik fotokopisi ile. Müracaat ediyorsun onaylarsa giriyorsun 🙈
Mine0605 iki_tospik_annesiii Sizede maşallahh☺️Ne güzel gaz derdiniz olmamış bize nasip oldu malesef😊Amin inşallah bizde bu zorlu süreci en kısa sürede atlatırız inşallah sağolun😊😊
MiracAlpinveUmutunAnnesi Mom080 ben öyle şey yapamam ama ya ne olur ne olmaz fotokopi motokopi bozar bizi 😏