Mammamiya bence iyiki vermişsin bebek bu allah korusun ateşten neler oluyo iki çocuğum var biri 7 aylık kzım 5 yaşında kızımda doktorum bana ateş 38 olunca bi saniye bile bekleme hastaneye geldi 37 ateş değil diyenler benim çocuğum 37de baygın düşüyordu her bebek ve bünyesi farklıdır ve her bebeği sadece en iyi annesi tanır calpoldende bişey olmaz