Timurcan Mammamiya valla benim eşimde surupa ilaca karşı ama ben veriyorum bilemezsiniz yani belki ateşi olmaz başı ağrır yada asi olan yeri ağrır çocuğun ben kıyamıyorum veriyorum eşimden gizli de olsa ama sonra ona söylüyorum
Mammamiya Timurcan ben şimdi söylesem bana çok kızar söylemesem içim rahat etmez çok üzülüyorum şimdi git gide yüksekecek sandım ya uyuyakalırda farkedemezsem diye
[silindi] Mammamiya Eşiniz haklı 38 e kadar ateş sayılmıyor.Verdiniz birşey olmaz da birdaha vermeyin.☺️
Mammamiya [silindi] birdaha asla vermem eşime de söyleyemem bana kızar diye aslıdna neden verdin diye sorar anlar ama ben çok korktum hani uyuyakalırım da ateşi çıkarsa diye
Timurcan Mammamiya iyi yapmışsınız bence yazık yavruya hem bir zararı olmaz ben iki aydan beri kullanıyorum asılarda doktorda söylüyor her aşıdan sonra huysuzluk olursa ver diye
[silindi] Mammamiya Korkma annesi sen anlarsın zaten ateşi olup olmadığını.Zaten asilarda o hastalığa bağışıklık kazanması içindir hemen ilaç vermeyin.Bu arada kendinizw göre doğrusunu yapmışsınız bu yüzden kimseden korkmayın.İnsallah çıkmaz ateşi
Mevannesi Mammamiya doktorum 2çay kaşığına (6saat aarayla)kadar calpol verebilirsin zararsız demişti aşııdan sonra bende verdim ateşi yükselmesin diye fazla olduğunu düşünmüyorum aşı olduğuna göre çok küçük değil bebeğiniz üzülmeyin bir daha ki sefere daha tedbirli davranırsınız
Mammamiya Mevannesi 2 aylık evde bebeğimle tekim olurda uyuyakalırsam ne yaparım diye ateşi 37.1 olunca panikle verdim 🥺
Senyenisingaliba Mammamiya aşı olmadan verip gidiyoruz sırf atesi cikmasin diye pardon da eşiniz doktor mu ki calpon her bebege belli ölçek dahilinde veriliyor sizi engellemesi bana göre hos değil Annesiniz ve babasından once herseyi ile siz yanındasiniz Allah korusun atesi çıksa o anda mi vereceksiniz
Mammamiya Senyenisingaliba eşim şehir dışında iş gereği sürekli arar sorar ateşi 37.1 oldu bir anda bebek kızardı ben o an şok oldum dedim herhalde hemen yükselecek ya da uyuyakalırsam birşey olursa farkedemezsem diye
Mammamiya Timurcan ben ateşi bir anda yükselince 🥺herhalde hemen yükselir sandım 2 aylık ilk bebeğim bilemedim
File351047 Mammamiya 37 normal bir ateş ayrıca aşılar da hemen şurup vermeyin ateş vücudun savunma sistemidir siz vücudun savaşmasına izin vermiyorsunuz
Mammamiya [silindi] çok teşekkür ederim acemi bir anneyim 2 aylık kuzumu yanaklar kırmızı ateş 36,5 ten bir 10 dk sonra 37.1 de görünce dedim galiba ben yükselirse geç kalırım farkedemezsem diye ucuyla verdim sandım ki yükseldikçe yükselecek
sarilokumumm Mammamiya ben almıştım prospektüsü okuyunca 2 aydan küçük bebeklere önerilmiyor yazıyordu 2. Ay aşısında ateşi 38 olunca önce biraz üstünü çıkardım 2 kattı 37.8 falan oldu kaşık ucuyla verdim düşmüştü ateşi
Mammamiya sarilokumumm bende kaşık ucu verdim diyebilirim ölçü olarak eşimden gizli olduğu içinde çok üzgünüm zaten gerçekten çok korktum şimdi ateş bebeklerde nasıl yükselir bilmiyordum 36.5 ti biraz geçti baktım 37.1 dedim yğkseliyor galiba elim ayağıma dolandı
Alppinannesi Mammamiya olsun olan olmuş annelik işte korkuyor insan, bidahakine sabırlı ve sakin olun yakininizdaysa annenizin yanına falan gidin iyi düşünün inşallah hiç çıkmaz ateşi cikacak diye bi kural yok aşıdan sonraa
Mammamiya Alppinannesi birdahaki sefere asla yalnız kalmam bir anlık panik sonrası vicdan azabı çektşm sanki çocuğa ben zarar verdim gibi
Mammamiya Mom070 2 aylık bebeğim ilk defa ateşi çıkacak diye korktum ve bir anda çok az verdim uyurda bebeğime yetişemezsem diye
Mammamiya Htckrkybkr ne bileyim biz hiçbir konuda birbirimizden birşey saklamadık tuhafıma gitti ya da şuan ben aşırı hassaslaştım