Kızlar bugün aşı olduk beneğimin ateşi 37 dereceydi bende yarım çay kaşığı calpol verdim . Eşim 38 e kadar verme ne meraklısın şurup vermeye dedi . Bende evde yalnızım panik oldum çünkü bebeğin yanakları kıpkırmızıydı hep uyku halindeydi. Eşimden gizli verdiğime de üzüldüm panik olduğuma da şurup ölçüsü çok mu sizce ya yarım çay kaşığı ve çok oldu diye panik oldum şimdide 🥺