Mammamiya Yorumlara şaşırdım. Aşıdan önce sağlık ocağı 1 çay kaşığı calpol ver öyle getir diyor. Tabi ki sürekli calpol vermek doğru bişey değil ama durduk yere vermemişsiniz. Kaldı ki 37 üzeri yükselmeye başlayan bir ateş olabilir. Benim kızımın vücut ısısı hep 36 dır en fazla 36,5 ben kendi kızımda 37 üzerini gördüm mü anlarım ki ateşi çıkıyor onu en iyi siz tanırsınız. Korkmayın bişey olmaz, gerekmedikçe vermeyin yeter