Ecenin_annesi İlk doğumum suni sancı ile 7 buçuk saatte oldu. Çok zordu. İkinci doğumum yine suni sancı ile 5 saatte oldu. İkinci çok daha kolaydı. Suni sancınin son bir saati çok kötüydü ama doğum anı 5 dk sürdü sürmedi 😍
Ummus-kaan Minikcasper01 ilk doğumum çok kolay olmuş 2.yi doğurunca anladım😄 kız bebek zor doğar derler bizim buralarda ondanmıdır yoksa nedir bilemiyorum sancı anında değil ama doğum anında öldüm doğuramadım saçları gözüktü gerisi gelmedi çok çok çok zor geçti. Şuan 2 yaşında kızım bazen aklıma geliyor hâla atamadım o psikolojiyi. Sanki o anı yaşıyor gibi irkiliyorum
Minikcasper01 Ummus-kaan öyle mi derler bilmiyodum kızınız anneme biraz zorluk yapayım demiş 😄 siz genede doğumun güzel tarafını düşünün 💫
Minikcasper01 Shira2 bence hayatta en zor ama bi o kadar da güzel olan şey doğum yapmak bebişlere kavuşmak 💖
Shira2 Minikcasper01 aynen, insallah allah herkeze bu konuda güc, kuvvet, sabir ve güzel dogumlar nasip etsin 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Miraaayadeee Minikcasper01 hastaneye gittiğimde 6 cm açıklık vardı doktor dedi biraz daha gelmesen evde doğururmuşsun 😃
Minikcasper01 Miraaayadeee ah evet suni sancıya baya zor diyolar. Kendi sancınız varken niye verdiler ki 😳😳
Miraaayadeee Minikcasper01 ya bi bilsem ilk acemilik çok zormuş ne yapıyorlarsa tamam dedim valla ahh şimdiki aklım olsa 😀 siz normal mi doğum yaptınız