Minikcasper01 dogrusu fark etmedim. Ilkde 3 gün süren sancidan sonra ikincide hic panik yapmadim. Fakat o dogum sancilari son 1-2 saat icinde aniden geldi. Daha önceki sancilar farkliydi. Ve bu dogum sancisi ilk cocukta 5-6 saat sürdü. Yani 5-6 saatten 1-2 saate düsmesi evet ikinci daha cabuk geliyor gercekten. 3 gün ve 1 gün cektigim sancilar ise acilma sancisiydi, evet yogundu ama dogum sancisi hepimizin bildigi gibi baska birsey..