Minikcasper01 Ben normal başlayıp zorunlu sezaryen olmak durumunda kaldım ancak annem 2 tane normal doğum yaptı. Bana hamileyken akşam 6′da hastaneye gitmişler gece 11′de doğmuşum. Kardeşimde ise sabah 4.50′de hastaneye gitmişler 5.15′de kardeşim doğmuş. Hatta annemin doktoruna siz gelmeyin isterseniz bebek aceleci geliyor artık biz nöbetçi doktor ile doğurtacağız demişler. Normal doğumda gerçekten ikinci daha rahat oluyor diyorlar, sezaryen doğumda ise tam tersi oluyormuş ikinci daha zor diyorlar.