Demetbulut Minikcasper01 ilki zor ikincisi daha kolaydi ilkinde 15 saat sanci cektim ikincide bir bucuk saat falan cektim sanciyi ve daha az dikisim varfi ikincide
Minikcasper01 Demetbulut sizinde ilk doğum zorlu geçmiş kimilerinin kolay kimisi zor oluyor keşke herkesin kolaay geçse 🙏🤗
Fnurkor Minikcasper01 aynen 2. Doğumunda bebeğim daha kiloluydu bide ve zeytinyağı kullandım kesinlikle tavsiye ederim yanınıza alın devlet hastanesinde yaptım ve ebeye söyledim oda kullandı ve cok faydasını gördüm
Prensinannesii Minikcasper01 ikinicisi daha iyiydi sancı hemen hemen aynı saatler ikiside suni sancı 40 haftalık ama ilki dikişli kesili ikincisi dikişsiz kesisiz doğum oldu çok güzel o yüzden
Gmz_ Minikcasper01 ilk dogumum bebeğim zayıf olmasına rağmen çok zor oldu. Ikinci de ise gece 4 de sancim başladı saat 8 de hastaneye giriş yaptım 8.26 da bebeğim kucagimdaydi doktorum kıl payı yetişti doğuma 🙂
Minikcasper01 Gmz_ ikinci az sürmüş gerçi 4 saatte az değil sancı yaşayan bilir de 15 16 saatlerden sonra 4e az diyoruz 😅
Damla_K Minikcasper01 ikisi de kolay ve ikisi de 2 saat surdu 💕 ikinci daha kısa sürmedi ama benim ilk hızlıydı heralde ondan 😅