Ylcmelis Mihribann11 benmki 2-3defa felan ağladı şu an 3aylık çok şükür tek başıma yıkıyorum artık ağlamıyor belki üşüdüğü için felan ağlıodur ağladığı zaman ilgisini çekecek bi oyuncakla oyalayın bence ben her banyo yaptırdığımda konuşuyorum kızımla bana bakıo öyle yıkarken dua ediyorum Besmele çekiyorum bi öyle deneyin
Asi-ka Mihribann11 suyu bir tık daha ılık yapıp deneyim benim oğlumda baya ılık seviyor öncesinde ağlıyordu meğer ondanmış . yüzüne suyu gelirse sevmiyor ve ağlıyor onunda geriye doğru az az su dökerek hallediyorum .birde yanlız yıkadığımda daha sakin oluyor tantanayı telaşı sevmiyor
Mihribann11 Asi-ka bizde hep kalabalık oluyor eşim ben kaynanam yada kardeşim kim olursa ses de çok 🤦♀️ her biri birşey söylüyor normalde kendim yıkadım biraz daha iyi gibiydi
Yavrusununannesiii Mihribann11 bi yazı da okumuştum bebekler sudan korkabilir bebeğinizi ilk önce sıkı sıkı tutun onun yanında olduğunuzu ona hissettirin ve nazik hareketlerle azar azar suyu dökün diye
Mihribann11 Yavrusununannesiii yapıyorum kucağımda çıplak duruyor yavaş yavaş filesini bırakıp şu döküp konuşup şarkı müzik vs yapıyorum ama yok su değsin ev havaya kalkıyor 🙈 alışaydı bi rahat rahat yıkardım içine sine sine 😁 köpüklü çıkartıyorum
esradgzl Mihribann11 ben ayşecantatari var çocuklar duymasında ki kız ondan duymuştm onun ki de 3. Ay dan sonra yıkanmayı sevmiyordu oda beraber banyoya giriyoruz işe yarıyor ağlamıyor demişti o yüzden dedim canım. Yeterince banyoyu ısıtrsan fanla bide havlupanı açarsan falan bence ısınır diye düşünüyorum. Buda benim fikrim öyle paylaşmak istedim
Mihribann11 esradgzl 👍😊 burdaki arkadaşların çoğu öyle öneriyor bir dahakine öyle yapicam canım çok sağol
serhattt Suyu yavas yavas dokun once ayaklarından baslarsanız korkmaz bence oyun oynaya oynaya alısır ben gun ıcınde de elını yuzunh falan yıkarım ılık suyla her aksamda uyku oncesı dus aldırıyorum bır sorun olmuyor
Mihribann11 serhattt ben gün içinde elini yüzünü siliyorum da yıkamadım hiç yüzünü elini bile zoraki siliyorum bırakmıyor ama alıştıracam artik
Mihribann11 MaviliMaviliMorCicek zaten sabun kalıyor durulamıyoruz ki köpüklü kaldırıyoruz sonra nemli bez ile siliyorum vücudunu
Mihribann11 Nurhan88 genelde öyle yapıyorum en son başını ama bizimki şu değsin hemen basıyor yaygarayı su yu kontrol ediyorm gayet iyi halbuki
Mihribann11 Melosing uni baby kullanıyorum yakmıyor ki kontrol ettim . Suyu sevmedi galiba ya ,alıştıricam elini yüzünü yıkayıp bir kaç günde bir ,normal de günlük siliyorum el yüz ayak felan
Mihribann11 Duygusm hep öyleydi ilk yikamasin dan bu yana . Ilk ben yıkamadım kaynanam ve ablam yıkadı artık sıcak su felan mi rahatsz etti o zamanlar sıcak miydi şu artık bilemiyorum korkuyor hemen
Asi-ka Mihribann11 bence o kalabalıktan etkileniyorlar.bir dönemde küvete biraz su koyup ilk önce ayaklarını suya koyup yavaşça suya yatırıyordum başını kolumla yükseltiyordum hem oyun hem banyosunu yaptırdım.faydasını gördüm ben hoşuna gitmişti.
Mihribann11 ugursuzsafiye olabilir öyle deneyebilirim seçenek çok ama hanımefendi korkutu gözümüzü o ağlama bagirmalarla yıkamaya Korkar olduk😁