Mihribann11 benim oğlum öyleydi. Ya suyun sıcaklığından korkmustur, ya da düşme tehlikesi falan yasadiysa bir travması varsa… Neyse ki çözümü onunla birlikte bebek kuvetine girmekte buldum. Cirplak bir şekilde. Bir ay kadar sürdü öyle.. sonra annem böyle çocuk mu yıkanır dedi. Beni çıkardı😁 baktım suyla keyifle oynuyor.. yani korkusu geçmiş. Siz de öyle yapın. Yazık korkuyorsa