Adeviyee Mihribann11 banyoda yıkamayı deneyin canım benim bebeğim de beş aylık son bir haftaya kadar küvette yıkıyordum ağlamıyordu ama hoşlanmıyordu banyodan çıkmak istemiyor üşümez banyo daha sıcak oluyor
Adeviyee Mihribann11 canım o da çok etkiliyor muhtemelen kafasına suyu önce dökmüşler öyle mi oldu yoksa en son mu yıkadılar kafasını
tospikannesii Mihribann11 banyoda deneyin bir de, ben ısıtıyorum banyoyu, 2.5 aylıktan beri birlikte giriyoruz, çok keyif alıyor, ilk vücudunu ıslatın, oyun yaparak en son kafasını yıkayın
Yusuf20 Mihribann11 bizimkide öyleydi belirli zaman evde küvetinde yıkadık bide TV’den rahatlatıcı müzik açarsanız biz esmaül Hüsna dinlettik şimdi 8 buçuk aylık sudan çıkmıyor seviyor
Mihribann11 Yusuf20 bende açıyordum aslında müzik de fayda etmiyor sürekli ağlama halinde suyu sevmedi bir türlü
Nurhan88 Mihribann11 canım ilk kafasını mı yıkıyorsunuz ilk vücudunu yıkayın en son kafasını yıkayın biz hep öyle yıkadık 3ay 4 günlük oldu şimdi banyoda beraber yıkanıyoruz çok seviyor suyu
Mihribann11 Nurhan88 genelde öyle yapıyorum en son başını ama bizimki şu değsin hemen basıyor yaygarayı su yu kontrol ediyorm gayet iyi halbuki
Adayildiz Mihribann11 suyu sevdirmen lazım benim kızım çok sever sürekli elini yüzünü yıkarım gün içinde lavaboda aç suyu ilistir oynasın biraz korkmuş herhalde ayaklarını sok oynat sonra yüzünü yıka kurula bırak hergun böyle biraz biraz alışır
Melosing Mihribann11 acaba şampuanı gözünü filan yakıyor ya da yakmış olabiir mi? Bir kontrol edin onu isterseniz bir de suyla biraz cıp cıp oynatıp sonra yavaş yavaş önce ayaklar en son baş şeklinde yıkarsanız sever diye düşünüyorum. Biz de ilk yıkadığımızda 3 acemi bebişi rezil etmiştik çok ağlamıştı🙈 ama şimdi çok seviyor
Mihribann11 Melosing uni baby kullanıyorum yakmıyor ki kontrol ettim . Suyu sevmedi galiba ya ,alıştıricam elini yüzünü yıkayıp bir kaç günde bir ,normal de günlük siliyorum el yüz ayak felan
Elhayal Mihribann11 birseyden korkuyor ama neuden anlamadim insallaj zamanla çözülür diyorum bide odada yikmayo denicem acaba banyodan mi korkuyo die
Duygusm Mihribann11 Hep mi böyleydi? Benim kızım da çok severken 5 ay civarında bas bas bağırmaya başlamıştı 🤷🏻♀️ Sonra suyla oynata oynata yeniden alıştırdık. Doktorumuz muhtemelen bir şeyden rahatsız olup tepki geliştirdiğini ama bunun iç güdüsel bile olabileceğini söylemişti.
Mihribann11 Duygusm hep öyleydi ilk yikamasin dan bu yana . Ilk ben yıkamadım kaynanam ve ablam yıkadı artık sıcak su felan mi rahatsz etti o zamanlar sıcak miydi şu artık bilemiyorum korkuyor hemen
Mihribann11 Maya1 ilk önce ozelbolge bacak karin sirt uste doğru ve en son başını yikiyorun canım ama işte ağlıyor cadi
MaviliMaviliMorCicek Mihribann11 5.5 aylık ilk yıkamadan beri bağırıyor 🤷🏼♀️ Banyolar 5 dakika sürüyor lif felan yok sabunla durula ancak
Mihribann11 MaviliMaviliMorCicek zaten sabun kalıyor durulamıyoruz ki köpüklü kaldırıyoruz sonra nemli bez ile siliyorum vücudunu
ugursuzsafiye Mihribann11 olsun canim kucuk degil sen gir yikan sonra esin versin kucagina hemen yika esine ver sende cik bende yapiyorum hem cok zevkli😍
Mihribann11 ugursuzsafiye olabilir öyle deneyebilirim seçenek çok ama hanımefendi korkutu gözümüzü o ağlama bagirmalarla yıkamaya Korkar olduk😁
Yusuf20 Mihribann11 yıkama şekli nasıldı onu değiştirin ben öyle yapmıştım.en son başını yıkardım önce gövdesini suya alıştırırdım.