Mihribann11 ben ayşecantatari var çocuklar duymasında ki kız ondan duymuştm onun ki de 3. Ay dan sonra yıkanmayı sevmiyordu oda beraber banyoya giriyoruz işe yarıyor ağlamıyor demişti o yüzden dedim canım. Yeterince banyoyu ısıtrsan fanla bide havlupanı açarsan falan bence ısınır diye düşünüyorum. Buda benim fikrim öyle paylaşmak istedim