Gerçekten bitecek mi bu atak yaa son 4 gündür çok yoğun şekilde yaşıyoruz gece çok güzel uyuyan çocuk gitti başka biri geldi. 4 gün kaldı bitmesine inşallaah geçer😔 gece ağzındam emzik düşünce sanki bişe olmuş gibi ağlıyo bugün sabah 5de uyandı zor uyuttum piş piş sesi hayatımızın bi parçası oldu artık 😔😔