Tubacati Kumsalgo gece uykularına çok direnince yöntem değiştirdim. Gündüz hala hamağında sallanarak uyuyor ama geçeri ben yanına yatıyorum ninni açıp pışpışlıyorum şükür ağlamadan uyuyor çoğunlukla ☺️ Atak bitmek üzere belki onun etkisidir bilemedim☺️
Tubacati Mom727272 sanırım çoğu bebek bu atak dönemlerini benzer şekilde yaşıyormuş. Hiç etkilenmeden geçen bebeklerde varmış ama şehir efsanesi gibi geliyor bizim yaşadıklarımızdan sonra🤣
deletedmom1106 Tubacati valla ben deniyorum ama eşim o aglayınca gelio alıyo gidiyo boşver böle uyusun dio 😂😂😂piskolojim bozuluyo o aglayınca dio bende saldım cayıra mevlam kayıra
Tubacati deletedmom1106 valla o kadar haklısın ki 🙈 gündüzleri bende aynı moddayım. Hayatımda en zorlandığım şeyler listesinde ilk üçe girer şu uyku meselesi 🙈
Sarisu Eeisitan inşallah biran önce düzelirler valla açlık nedir bilmez oldu benimki de sadece yatak odamda uyuyor başka odalarda çığlık kıyamet