serhattt ya bizim diş problemimiz bir aydır var zaten :( erken başladı belirtileri son iki haftadır da iyice tavan yaptı. Doktor erken çıkartabilir dedi. İnşallah çıkamıyorsa da bir an önce çıkarlar. Aniden gelen huysuzluk ataklarını birazda dişe bağlıyorum. Kendi elleri yetmiyor artık bizim parmaklarımızı ısırıyor ağzına sokup, acıtıyor birde sıpa :)