Ecml33 sezaryen doğum yaptım, en zor kısmı ameliyathaneye gidene kadar geçen o sürede korkmaktı😂😂 vallahi mümkün olsa böyle 10 kere doğururum. Hiçbir zorluk yaşamadım çok şükür. Ağrım sızım hiç olmadı ki beni kan tutar ve aşırı ödlek bir insanımdır. 😂 1 hafta geçmemişti şehirlerarası yolculuk bile yaptım.