Hep normal doğum istedim Sezeryanla doğum yaptım kendi isteğim değildi dhaa doğrusu doktor bana bıraktı çatı darlığı ve bebeğimin kilosuna göre doktoruma inanıp güvenmekte karar kıldım hala da derim normal mi yapsaydım diye ama burda yaşananları duyunca da çok şükür diyorum 🤲 doğumum da Sezeryan epidural olmasına rağmen resmen herşeyi hissettim rahatsız olunca Bi ara bayılttılar falan tam uyuşmadan mı başlandı onuda anlam veremedim 🤷🏼♀️