Yaklaşık 10 saat kendi sancımı çektim normal doğum yapacaktım güya 5 buçuk santim açılmayla acil sezaryene aldılar benim yaramaz oğlum kakasını yaptığı için😂 epidural istiyodum sezaryende acil olduğu için vakit yok diyip genel anestezi ile uyuttular ama çok memnun kaldım🙂