ftmaemir Miroveannesi çok teşekkür ederim canım geçti çok şükür o günleri geride bıraktık şu an 1 yaşımızı doldurduk 😍😍
Tazecikannee5 Ecml33 12 saat suni sancıyla normal doğum yaptım. Komik tarafı çatalda,yatakta,ebenin kucağında her yerde doğurmayı denedim en son sancinin geçmesini beklerken otururken doğurdum 😂
Miroveannesi Tazecikannee5 ya hahahaha 😂 demek ki neymiş bazi şeyleri zorlamamak gerekiyormuş akışına birakmak lazımmış. 😂Masallah☺
nehirim_ Tazecikannee5 en iyisini yapmışsın annelerin kendini en rahat hissettiği pozisyonda doğurması gerekir bnce😊
ftmaemir Ecml33 aminn canım çok teşekkür ederim çok şükür geride bıraktık o dönemi 1 yaşımızı doldurdu şu an 🥰 insanın aklına geldikçe o günler gerçekten içim gidiyor bidaha aslaa diyorum normal doğuma girmem 🙈🙈
ftmaemir Ecml33 valla ben artık o kadar acı çektim ki 8 cm açılma olduğu sıra dedim bana iğne vurun bide üstüne epidural vurdurdum en son bayılttılar valla uyandığımda hiç ağrım sızım yoktu benim çok rahat geçti ertesi gün evde kalkıp temizlk bile yaptım 😂
iki_tospik_annesiii Ecml33 hah iyimiş 😁😁 ben kan sulandırıcı kullandım o yüzden sezeryan oldum yoksa 37 haftamda 4 santim açılmam wardı yani normal şansım wardı ama doktor normal yaparsan kanama durmaz dedi
Ela912 Ecml33 40 haftalık olup hala doğmadıği için fitil+suni sancı aldım 12 saatin sonunda açıklığım 0 cm idi 😂 Sezaryen benim için tam bir faciaydı akabinde iç kanama geçirmem cabası, 1 ayda zor tek başıma oturup kalkabildim.
Hsrkvk Ecml33 ben suni sancılı normal doğum yaptım rahat geçti ağrım hiç %100 olmadı 10 saat içinde doğumum gerçekleşti çok şükür 🥳