Ecml33 normal yaptım ama böyle olacağını bilsem sezeryan yapardım 14 saat suni sancı çektim yerlerde süründüm acıdan sürekli gelip gidip elle kontrol ettiler açılmam olmuyordu bebeğimin kafası çok şişti bide aşırı zor doğdu çok fazla dikişim oldu ertesi gün dikişlerim şişti hemoroid oldum 40 gün bebeğimle beraber bende çektim oturamıyordum ayakta emziremiyordum falan yani anlatsam kitap yazılır sonuç doğumdan nefret ettim hala atlatamadım 😔