Ecml33
2 gece sancı Çek .
Öğlen 2 buçuk gibi 3 cmle normal doğum için hastaneye yatışım yapıldı .
Suni sancı verildi .
Epidural vuruldu .
8cme ulaşıldı ve herşey tam istediğim gibiyken bebeğin kakasını yaptığını öğrendik . Ne zaman yaptı , bebek yuttu mu , sancı artıyor ancak bi 8 bi 7 cm oluyor derken ani kararla sezeryana alındım .
prenses yapayım dedim belden iğneyi vurdular . Ben hissettim kestiklerini korktum uyuşmadığını düşünerek .
Gözlerimi açtığımda babam sesleniyordu . Kızım yanındayız diye. Geriye kalan herkes bebeğin yanına gitmiş 😅🤧 yani tamamen uyutmuşlar beni . Çok şükür bebeğimde bende iyiydik.
4 buçukta bebeğim kucağımdaydı. Akşamında ayağa kalktım. Ertesi gün tuvalete kendim gidebiliyordum. 4. Gün hiç ağrım yoktu . Bazen çok düşünmemek, istememek gerekiyor . Bebek buna kendi karar veriyor. Doktorunuza yada ebenize güveniyorsanız hiç korkmaya gerek yok . Normal yada sezeryan ikisininde sonunda ANNE oluyorsunuz . İkiside zor ikiside kolay . Tercih meselesi ❤️