Adeviyee Annem doğum yaptığım zaman hastaneden çıkmadan yaptıralım diye çok ısrar etti ama ben kıyamadığım için istemedim, 3 ay sürekli ısrar etti, sonunda pes edip yaptırdık, her aklıma gelince dua ederim ona.
Bizim geç döndü. 6.ayı buldu, kimi bebekler erken dönüyor, sizinki de şans erken başlamış, neyse çokta geç değil, idare ederseniz, karton bardak koyarsınız bir sorum olmaz inşallah.