Adeviyee Egelim canım sana bir soracaktım. Ben bebeğimi emzirerek uyutmuyorum gündüz zaten uyanmadan emmez ama gece yatmadan önce emziriyorum uyku meme ilişkisi olmasın diye de emzirip sonra altını üstünü değiştiriyorum ama emerken uyuyor tabi geri uyandırıyorum altını üstünü değiştirmek için sonda sanki daha zor uyuyor gibi geliyor acaba yanlış mı yapıyorum ama diğer türlü de emerek uyuyacak
Egelim Adeviyee Yoo çok doğru yapıyorsunuz, olması gereken bu. Zamanla artık emerken uyumamayı öğrenip, uyguladığınız ritime göre düzen oluşturacak.
Sirius-10 Adeviyee belki altını üstünü değiştirirken çok uykusu açılıyordur onun yerine emzirip sonra hafifçe uyandırıp rutin yapıp( yani beşiğinde gözünü kapayacak şekilde )çok da uykusunu açmadan yaparsan belki daha kolay olur
Sirius-10 Egelim peki ilk gün 35 dakika ağları diyorsunuz ya bu akşam uykusuna geçerkendi dimi? Gündüz nasıl oluyor yine aynı şekilde ilk gün çok mu ağladı?
Egelim Sirius-10 Ben ilk gündüz uykusunda başladım, geceleri gündüz uykusuna geçerken ki gibi yormuyordu çünkü hemen uyuyordu, gündüz 3 uyku yapıyordu o zamanlar, her 3 uykusunda yaptım ben. Eğer sizin gece de zor uyuyorsa, gece uykusu ile başlayın.
Adeviyee Egelim emerek uyumaz uyurken meme de aramaz ama işte uyuyor ben de uyandırıyorum acaba uykusunu mu dağıtıyorum diye endişelendim
Sirius-10 Egelim bizim gece de zor oluyor gündüz de ben de kararsız kaldım hangisiyle başlasam diye.. ama sanırım gece daha iyi olacak
Egelim Adeviyee Olması gereken zaten yatağına yatırınca uyanık olması, kendi beşiğinde gözlerini kapatmalı. Uyandırmanız gerekiyor her halükarda, böyle böyle alışır merak etmeyin. Dediğim gibi bizim 3 ayı buldu tam rayına oturması. Şimdi beşiğine koyduğum da uyuması gerektiğini biliyor, iki dönüp uyuyor.
Milamoms Ozlemm-19 yenidoğan zaten emzir bırak besigine uyur neden çaba sarf ediyorsun bu sayade büyüdüğündede zorlanmamis olursun
yaas511 Ozlemm-19 yeni doğan bebekler kolik yada gazlı degilse sırtını pıspısla hemen uyur yada memede uyutmaktan hiç çekinme o çocuk hep memede buyumeyecek kim ne derse desin o nasıl rahat mutluysa öyle uyut çünkü uyku senin ve bebeğin huzuru içim çok önemli sallama çabasına girme hiç üçüncü Aydan sonra uyutmak için bi yöntem zaten gerekiyor
Adeviyee Sirius-10 ben de öyle mi yapsam diye düşündüm ama emin olamadım emme uyku ilişkisi kurar mı diye
sedasnglr93 Ozlemm-19 7 günlüğüz emzirip gazını çıkarıp altını değiştirip en son iki üç dakika uykuluk emzirip beşiğine bırakıyorum uyuyor sallamıyoruz şuanlık
damlaylayaz Tugce5540 asıl şimdi çok zor. iletişim kuramadığımız için uykusuzluktan ölse de memesiz uyumuyo ve gaz sancıları oluyor yatmadan emince :((