yeninesilmom hem yurutec hemde yürüme arkadaşı kullanıyoruz. 8 aylıktı sanırım başladığımızda baş edemiyordum çünkü en azından yemek işimi hallederken koyarım diye aldım çoğu zaman kendisi zaten koltuklarda sıralayın gidiyor şuan 10 aylık oldu yurutecten çıkmaya çalışıyor 😂 ben kısa süreli annenin zorda kaldığı durumlarda kullanılmasında bi zarar görmüyorum sabahtan koyup akşama kadar kalmıyor sonuçta 😊 yine de sizin tercihiniz ben fikrimi söyledim 💁♀️