yeninesilmom ben kullaniyorum kizim 9 aylik yurumeye basladi 6. Ayindan beri 10 dk olarak koymaya basladik adim atmayi ogrendi ayrica yuruteclerin ayarlari var neden parmak ucunda yurusunler anlamiyorum surekli yurutec kullanmadim yurutecle ozguven kazandi bence adim attikca ilerleyebilecegini ogrendi istediği tarafa gitmeyi vs sonra tutunup kalkmaya adim atmaya yurumeye calismaya basladi ve yürüyor hicbir problemimizde yok yurutecte hicbir kaza yasamadim ama kendi tutunup kalkcam diye cok düştü hala düşüyor ve ben vc girerken yurutece birakmasam giremem evde tum onlemleri aldik köseler prizler vs ama yeterli olmuyor nerde nezaman dusucegi nereye carpicagi yurume donemi cok zor yurutecte bence zararlı felan değıl