yeninesilmom merhaba. İkiz kızlarımdan biri hiç sevmedi ve binmedi. 11 aylık yürüdü. Diğeri çok sevdi , 14 aylıkken yürüdü. Gerçekten bir tuhaf yürüyor hala. Oysaki o daha erken emeklemişti , oturmuştu, hatta çok erken ayaklanmıştı ama yürüteç olumsuz etkiledi sanırım. İkisine tek baktığım için ara ara koydum ama ona bile pişmanım. Tabii ki olumlu etki görenler ya da olumsuz etki görmeyenler illa ki olacaktır.