Kizim 15 aylik. 54 le evlendim 59la hamile kaldim 75le doguma girdim suan 53-54 gidip geliyorum.
ben kendime kahvalti tabagi hazirlarim yiyecegim ekmek miktari bellidir. Kahvaltimi guzel yaparim yumurta peynir vs. Oglen genelde turk kahvesi yaninda bir parca cikolata ev yapimi bir dilim kek vs yerim cook acikirsam ekmeksiz iki kepce corba icerim. Aksam da yine iki kepce ekmeksiz corba. İki kasik pilav yanina susuz yemek. Aksam sofraya ekmek hayatta gelmez bizde🧐emzirdigim ve kizimin tam hareketli zamanlari oldugu icin cok rahat gidiyo bende. İnsallah emzirme bitince isler tersine donmez😱