Deletedmom5284 dyson bana biraz pahalı gelmişti bakınırken sonra bu son zamanda çıkan gönlü taraklar varya onu gördüm indirime girmişti 99 TL ne kaybederim bi deniyim dedim. İyiki de almışım saçlarım aşırı gür ve kıvırcık nemli saçımı fönlemem 20 dakikamı almıyor çok sevdim