Deletedmom5284 zhnsy AloneMom yademila-48 Miracs Mom727272 BhrKrmn Sefalarlahayat mirayybebek MotherQueen senceumrumdam1 Bebegim_28 Prensannesiyimm sağolun kızlar farklı markalara baktırdık ama takmış kafaya mecbur alıcaz çocuk işte ikna olmuyor teşekkür ederim hepinize
Mom727272 Deletedmom5284 ben fiyatına bakmıştım, 4.000 TL falan yuh dedim kesinlikle etmez o fiyata. Kendim kuaför fonuyle fön çekiyorum şimdi, çok iyi oluyor. Bence öğrense daha güzel olur.
Miracs Deletedmom5284 Bence pahalı değil ya birçok farklı uygulama tek üründe. İmkan varsa almaya değer diye düşünüyorum
yademila-48 Deletedmom5284 isterseniz alın ama gerçkten çok kullanışsız braun 13 yıldır aynı düzleştirici ve maşayı kullanıyorum tavsiye edrim ve hergün maşalı gezerim çok nadir düzleştiricimi kullanıyorum ına rağmen saçlarım iyi durumda ve boya falan da var saçlarım uzun belimde
zhnsy Deletedmom5284 Bana kalsa almazdım ama eşim sevgililer günü için habersiz hediye olarak alınca gitti o kadar para.Alacaksan Braun veya Remington al.Evet güzel, memnunum falan ama o kadar para değmez.Daha uyguna da var bu kadar iyileri.
HiraDeniz Deletedmom5284 ablam kullanıyor….harıka mücize gibi birşey..2 kez bende kullandımm..kesinlikle bende almalıyım dediğim ürünnn