MotherQueen senceumrumdam1 gel fakir gözlerimiz dyspn görsğn 🤣🤩 Deletedmom5284 o değil çok güzel gözüküyor ya bende kandımda çok para
Akcabeytas Bundan önce remington keratin tabakalıyo kullanıyordum oda yakmıyor ve çok güçlü bence ona da bi baksın
Deletedmom4440 Deletedmom5284 ahhahahah bence edersin çünkü gerçekten kaliteli hemde uzun ömürlü 🥰 Plakalar argan yağla kaplı saçına koyduğun anda düzleşiyor
senceumrumdam1 Prensannesiyimm iyiyim kuzum oturuyorum öyle bebişi uyuttum da sen napıyorsun? Nasılsın 🥰
Prensannesiyimm Deletedmom5284 😂😂 biraz dikkaliyimdir kaynım dalga geçer hatta. İzlediğim dizi ve filmler de gözüme takilani söylerim, onu nerden gördün boşuna gözlük takıyorsun der.😂
MotherQueen Deletedmom5284 alsın ablası 🤣 biz alamadık o alsın ♥️ YouTube den kullanıcı yorumlarına bakın canım. Gerçi araştırdım ben memnun olmayanına raslamadım
Prensannesiyimm senceumrumdam1 bende iyiyim canım benim ki dış çıkarıyor sonun da ama çok nazlı uyutmaya çalışıyorum ama pek hevesli değil😏
Prensannesiyimm Deletedmom5284 😂😂😂 Hükümet kadında Mehime’nin dediği; ben uzaktan yakını, yakından uzağı görürüm kör değilim ben😂😂
Prensannesiyimm senceumrumdam1 1 yaşına girecek bu ayın 28 de daha yeni çıkarıyor o da üsten 😂😂 bugün kaşığa geldi sesi tık tık diye havalara uçtum resmen
Bebegim_28 Deletedmom5284 ben düzleştircici kullanan biri değilim mesela bana gereksiz pahalı geliyor ama saç düzleştirici ihtiyacım olsa da kullanan biri olsam, biraz tuzlu evet ama kaliteli diye onu almak isterdim 🤷♀️
Deletedmom5284 Bebegim_28 zaten şimdiye kadar aldıklarımızla bir tane dyson alırdık ona vallahi haklısın yani bunuda alıp beğenmezse satarım napiyim