Deletedmom4440 Deletedmom5284 bence grundig ve arzum geniş başlıklı olanlar da aynı işlevi görüyor gereksiz pahalı 😂
Deletedmom5284 [silindi] Ya gereksiz pahalı diyorum yok diyor aşırı gür saçları var normal düzleştirici yakıyor diyor tutturdu al al haftalardır
Mom070 Deletedmom5284 Kullanmadım ama marka olarak zaten şahane bir marka kötü olacağını düşünüyorum.
MotherQueen senceumrumdam1 gel fakir gözlerimiz dyspn görsğn 🤣🤩 Deletedmom5284 o değil çok güzel gözüküyor ya bende kandımda çok para
Akcabeytas Çok güzel benimde çok gür sadece onla rahat rahay yapabildim 🤷♀️ Ama evet gereksiz pahalı
Deletedmom5284 Akcabeytas Yakmıyor dimi buharlı yazıyor da normal düzleştirici yakıyor saçlarını süpürge gibi saçları var
Akcabeytas Deletedmom5284 yakmıyor ama benimki correla marka kablosuz tek dezavantajı 1 kullanımda bitiyor nerdeyse şarjı
Deletedmom5284 Deletedmom4440 onlar buharlı mı canım yakar mı saçlarını çocuğun saçı elimde kaldı düzleştirirken ya
yademila-48 Çok gereksiz elimde braun maşa düzleştirici var ondan daha memnunum aldım duruyor ve hiçbir işe yaramıyor gerçekten kalıcılık sıfır elektriklenme yapıyor çok hevesle almıştım eşim deliriyor buna mı verildi bu para diye
yademila-48 Deletedmom5284 isterseniz alın ama gerçkten çok kullanışsız braun 13 yıldır aynı düzleştirici ve maşayı kullanıyorum tavsiye edrim ve hergün maşalı gezerim çok nadir düzleştiricimi kullanıyorum ına rağmen saçlarım iyi durumda ve boya falan da var saçlarım uzun belimde