Mom104 doğalgaz normal bize 380 geldi ama elektrik normal değil çok fazla hiç bir evde elektrik bu kadar gelmez malikanede yaşamıyorsan kaçak olabilir yada sizden kaçak kullananlar olabilir bi araştırın baktırın bence bize elektrik 90 tl geldi hadi gelsin 150 200 lira klima çalıştırsan bütün odaları çalıştırman gerek sabah akşam belki ozaman bu kadar çok gelir ama bi anormallik var