Deletedmom_36
Kuzum iskan geçen ay alındı ama şöyle Bi durum da var, bizim faturalar sitenin panosuna asılıyor sitede en yüksek gelenlerden biri biziz 🤦♀️öyle birşey olsa herkese yüksek gelmez mi🤨 ya da biz yeni taşındık diyemi böyle oldu ki 😕 Ayy valla kafam karıştı iyice, kocama kalsa gidip paşa paşa ödeyecek ama benim hiç içime sinmedi bu olay, yarın ilk işim enerjisa ve yönetimle iletişime geçmek olacak