BusraG Mom104 termostat çok faydalı oluyor. Eğer yoksa doğalgaz ondan çok gelebilir. Ben 24 de yakıyorum. Bina da en az bana geliyor 😃
Canselyaren1231 Mom104 petekler ısıtmadigi için doğalgaz sobasi kullanıyoruz hamam gibi oluyor ev iki tanesini yakiyoruz 1400 geldi doğalgaz sadece sıcak su kullandik 70 tl
Kalimbanne Mom104 nerede yaşıyorsunuz kesinlikle itiraz edin Şırnak’ta görev yaparken kafalarına göre fatura yazarlardı her ay itiraz ederdik düzeltirlerdi
Elfida-10 Kalimbanne ay sizde mi 😂 bizde her ay fix kuruşu kuruşuna aynı gelirdi😂 hadi gelsin ama elektrikler giderdi yine öderdik 🥺
Kalimbanne Mom104 ay aşkımsu adına bakmadım ki özür dilerim 🥲 canımsın seviliyorsun 😘 çok fazla gelmiş balım kesinlikle itiraz edin kayınpederimin eşyaları buzluğu eski tv tüplü falan yani çok elektrik harcayanlardan 150den yukarı gelmedi
Elfida-10 Kalimbanne biz nerelere nerelere yazdıkta bir Allah’ın kulu kaleye almadı çünkü Cizre’nin %90 I kaçak elektrik kullanıyor
Fadikfs Mom104 araştırın nerde ne kadar yaktığınızı söylüyorlar bizim 700 geldi biz ufo çalıştırdık adamlar hangi saatlerde yaktığımızı bile söyledi UFO yada klima falan çok yakarmış şimdi gelmiyor öyle normal geliyor