Eslemmomy internetten almayın. Ben doğumdan önce aldım internetten bezin içi sarı gibiydi. Pişik pişik üstüne, ıslak mendili değiştirince azaldı biraz. Sonra bezler bitti o ara ben herşeyi denedim, farklı marka bez dr aldım onlar daha kötü yaptı. Aynı bezin marketten aldım. Bez sarı değil bir kere. Vw pişik anında bitti.