Eslemmomy bizimde öyle yara gibiydi sivilce olmuştu kanıyordu uçları artık doktora götürdük yani onun için travogen kremi verdi çok şükür 2.ye sürmende iyileşti hemen tabi ıslak mendil kullanmadık onun yerine pamuk ve sus bir de bezi değiştirdik. Vaktiniz yoksa nöbetçi eczaneden temin edin yalnız sürekli sürmeyin kortizonlu bir krem çünkü sabah akşam yada sabah öğle akşam ayarlayın vaktiniz varsa da doktora götürün. Alerji damlasıyla beraber kullanmıştık biz belki doktorunuz onuda verir🤷♀️ geçmiş olsun❤️