Eslemmomy Malesef bizim de sürekli tekrarlayan bir pişiğimiz vardı asla ıslak mendil kullanmadım doğduğundan beri ama pişik olduğu zamanlar da her altını açtığım da yıkıyorum sonra mutlaka kuruluyorum. Hametan sarı, bepantol, mustela, hamezing hepsini denedim bize fayda etmedi. En son doktorumuza resim attım ve Trosyd ve madecassol kremi karıştırıp 5 gün sürmemi önerdi ve sürekli sürme dedi 5 günde bırak dedi ilk günde komple pişiğimiz komple geçti çok şükür bir daha olmadık. Şimdi bazen çok hafif kızarıklık olursa hametan sarı olanı sürüyorum ilerlemeden kesiyor ben çok memnun kaldım kesinlikle deneyin derim