Eslemmomy
Benim kızım 19 aylık ama inanılmaz hassas Bi vücudu var şöyle söyleyim çoğu markanın kıyafeti kızımın cildini tahriş eder bu yüzden pişik de bizim kaçınılmaz sorunlarımızdan birisiydi öncelikle bezimizi değiştirdik prima aqua pure kullanıyoruz(marketlerde bulması çok zor e bebekden alıyorum) ıslak mendil asla kullanmıyorum her seferinde yıkayıp pamuklu havluyla iyice kuruluyorum, pişik başlangıcını gördüğüm an önce travazol krem ardından onun üstüne hametol ve sudo crem sürüyorum 1 saate hiçbirşey kalmıyor. (Doktorumuzun Tavsiyesi) geçmiş olsun 💕