Eslemmomy bizim de bezden kaynaklı oldu çok kötü çişini yaptığında bile bas bas bağırıp ağlıyordu. Kortizonlu bir krem yazdı doktor bide trosyd ikisini kullanıyordum sabah akşam. Diğer zamanlar da her bezi değiştirdiğimde oksizinc diye çinkolu bir pişik kremi yazmıştı onu kullanıyordum. 1 haftada toparladı. Açık yara gibiydi çok kötüydü kuzumun poposu😞 geçmiş olsun