PrensinAnnesi34 bu şekilde karın içinde olmayan arada keseye inen ama sonra yukarı çıkan utangaç testis oluyor. Benim oğlum bu nedenle Ameliyat oldu. Çocuk doktoru muayenesi ile de anlaşılıyor ama en tecrübeli isimler çocuk cerrahi uzmanları. Bize söylenen iki yaşına kadar bekleyin sünnet de yaptırmayin ikisini bir yaptırırsiniz dendi biz de ara ara kontrole gittik en son 20. Ayda Ameliyat ettirdik sünnet ile birlikte oldu. Ameliyat çok basit sünnet daha zor iyileşti diyebilirim şimdi çok şükür düzeldi artık kesenin içinde ve yukarı kaçma olmuyor. İnşallah sizde öyle bir durum yoktur ama kontrol etmekte fayda var tabiki