Benim oğlumunda 4.5 yaşında sünnet kontrolünde bi taraf yukarıdaydı ,doğduğu zaman yapılan kontrollerde sorun yoktu.Dr korkunca ,üşüyünce yukarı çıkabileceğini söylemişti,banyo yapınca aşağı iniyomu takip edin dedi ,dediği gibi banyo yapınca iniyodu.Sünnetle birlikte testis ameliyatı olucaktı narkoz alıncada testis aşağı inince dr utangaç testis olduğunu söyledi ameliyata gerek kalmadı.Bence sizin miniğinki de utangaç testis🤗