Beyzan benim oğlum da inmemiş testis ameliyatı oldu fakat bezi açtığımda iki testisi de görüyorum. Sonrasında büzüşüyor. Eşime gösteriyorum yanda hemen diyor yerine geliyor. Yukarı kaçma yok ama torbanın yanına gittiği oluyor tekrarladı mı diye korkuyorum . Sizin başınıza geldi mi